منوی اصلی
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 8669
بازديدکنندگان امروز: 1813
کل بازديدکنندگان: 3614477
بازديدکنندگان آنلاين: 4
زمان بارگذاري صفحه: 1.3104 ثانيه
پاسخگویی به شکایات

- ارائه هرگونه وجه بطور مستقیم و خارج از فرایند صندوق وچارچوب قوانین ومقررات بیمارستان (اعم از دریافت پول توسط پزشک، واحدهای درمانی، کارکنان و ....) جهت دریافت خدمات درمانی، ممنوع بوده و درصورت مشاهده این موارد، مراتب به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان، اطلاع داده شود.


- هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت در رابطه با نحوه ارائه خدمت کارکنان،  فرایندهای درمانی، تجهیزات و ... را با دفتر ارتباطات مردمی مطرح فرمایید یا در صندوق های انتقادات و پیشنهادات نصب شده در هر طبقه انداخته و نتیجه آن را از دفتر روابط عمومی مرکز، واقع در طبقه همکف، جویا شوید.


- سامانه تلفنی 1590 و سامانه پیامکی 20001590 پاسخگوی سوالات و پیگیری شکایات مراجعین محترم، پیرامون طرح تحول نظام سلامت می باشد.

 

 

و یا می توانید با مراجعه به لینک زیر فرم الکترونیکی را پر کرده و منتظر تماس مسئول شکایات با شما باشید ضمنا در وارد نمودن شماره تماس خود دقت نمایید چون با همان شماره درج گردیده توسط شما تماس گرفته خواهد شد.

تکمیل فرم شکایات

 

 

 

همایشها و سمینارها
پیوندها

http://bmc.muq.ac.ir/uploads/114_407_54_114_372_46_amoozesh.png

 

 

 

http://bmc.muq.ac.ir/uploads/nezam_parastari_92199.png