منوی اصلی
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 5958
بازديدکنندگان امروز: 100
کل بازديدکنندگان: 3234786
بازديدکنندگان آنلاين: 6
زمان بارگذاري صفحه: 1.1388 ثانيه
پرسش های متداول

برای رؤیت سؤالات مربوط به طرح تحول نظام سلامت به این صفحه مراجعه نمایید

 


1- چه اقداماتی برای پذیرش بیمار خود باید انجام دهم؟

برای پذیرش بیمار باید دفترچه بیمه بیمار که تاریخ معتبر داشته باشد به متصدی پذیرش تحویل داده شود و اگر بیمار بیمه نیست باید سریعا و بدون فوت وقت به واحد مددکاری مراجعه شود ارائه یک شماره تلفن که جواب داده شود الزامی است.


2- بیمار من باید جراحی قلب شود اقدامات لازم چیست؟

 علاوه بر اقداماتی که در جواب به سوال قبل ذکر شد، مبلغی هم به عنوان پیش پرداخت دریافت خواهد شد ضمنا جهت اطمینان حتما دفترچه بیمه را با ناظر بیمه مستقر در بیمارستان چک نمایید.


3- آیا هزینه ای برای همراه بیمار گرفته می شود؟

هزینه همراه بیمار برای هر شب 8 هزار تومان می باشد که حتی از بیماران تصادفی هم دریافت خواهد شد.

 


4- بیمار من تصادفی است و برگه 115 دارد (توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شده) آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

هزینه بیمار تصادفی در صورتی که برگه 115 در پرونده بیمار موجود باشد رایگان می باشد و تنها مبلغ همراه شبی 8 هزار تومان دریافت خواهد شد.

 

 5- بیمار من تصادفی است اما خودمان به بیمارستان منتقل کرده ایم چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

باید سریعا به واحد مددکاری مراجعه نموده و نامه معرفی به نزدیکترین کلانتری محل تصادف دریافت نمایید تا هزینه رایگان شود. بدیهی است در صورت تعلل هنگام ترخیص، آزاد محاسبه خواهد شد.


6- بیمار من تصادفی است و قرار است عمل شود چه اقداماتی باید انجام دهم؟

قبل از عمل به منشی بخش مراجعه نموده برگه 115 را بگیرید سپس کپی گرفته و کپی را در مددکاری مهر بزنید و کپی مهر شده را به منشی اتاق عمل تحویل دهید حالا برگه اصلی که از منشی بخش گرفته اید به او برگردانید. اگر برگه را به منشی بخش برنگردانید هنگام ترخیص با مشکل مواجه خواهید شد.


7- آیا هزینه بیمار تصادفی کاملا رایگان است؟

هزینه پرونده بیمار تصادفی به شرطی رایگان است که برگه 115 در پرونده موجود باشد البته هزینه همراه شبی 8هزار تومان در هر صورت دریافت خواهد شد.


8- آیا هزینه ای به پزشک یا پرستار باید پرداخت کنم؟

بیمارستان فقط و فقط از طریق ترخیص و صندوق هزینه دریافت می نماید و هرگونه درخواست وجه غیر از این مورد خلاف مقررات می باشد.


9- مسئول بیمارستان خارج از ساعت اداری چه کسی است؟

سوپروایزر بیمارستان مسئول بیمارستان در خارج از ساعت اداری است که در دفتر پرستاری همکف مقیم می باشد.


10- اگر شکایت انتقاد یا پیشنهادی داشته باشم به کجا باید مراجعه کنم؟

به اتاق شکایات در طبقه همکف مراجعه نمایید و با مسئول شکایات مرکز که مستقیما زیر نظر رییس بیمارستان است صحبت نمایید.


11- ساعت ملاقات به چه صورت است؟

به اینجا مراجعه نمایید.


12- نحوه نوبت دهی درمانگاه، آزمایشگاه، آندوسکوپی، اکو، آنژیوگرافی MRI و CTScan چگونه می باشد؟

برای گرفتن نوبت قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرید و به نکاتی که گفته می شود و مدارکی که باید به همراه بیاورید دقت نمایید تلفن بخشها: درمانگاه36122200   آزمایشگاه36122027   آندوسکوپی36122058    اکو36122712   آنژیوگرافی36122157    MRIوCTتلفن36122960


13- نامه پزشک قانونی یا ارگان دیگر را به کدام واحد تحویل دهم؟

به طبقه همکف، دبیرخانه مراجعه کرده سپس جواب نامه را از واحد مدارک پزشکی پیگیری نمایید.


14- دکتر دستور ترخیص داده چه اقداماتی باید انجام دهم؟

از صفحه اول دفترچه بیمه کپی گرفته و برگه همراه را در دست داشته باشد و منتظر بمانید تا منشی بخش پرونده را به واحد ترخیص ارسال نماید و به شما اعلام کند که پروسه ترخیص را شروع نمایید. لازم به یادآوری ست این پروسه کمی زمان بر است و بعضی روزهای هفته که ترافیک ترخیص بالاست کمی شکیبایی شما لازم است.

 

15- محاسبه ترخیص را قبول ندارم به کجا مراجعه کنم؟

به طبقه همکف، مسئول کسورات مراجعه نمایید.

 

16- شماره تلفن بخش ها را از کجا می توانم تهیه کنم؟

به این قسمت "راهنمای طبقات" مراجعه نمایید. در این صفحه علاوه بر مشخصات بخش و رییس بخش، شماره تلفن هم موجود است. علاوه بر این می توانید به صفحه تماس با مرکز هم مراجعه نمایید.


17- من میخواهم رییس بیمارستان را ببینم چه اقدامی باید انجام دهم؟

به طبقه همکف مراجعه نمایید و پس از هماهنگی با مسئول دفتر ایشان می توانید با رییس بیمارستان ملاقات نمایید. شماره تلفن: 36122854

 

 

 

 

 

 

همایشها و سمینارها
پیوندها

http://bmc.muq.ac.ir/uploads/114_407_54_114_372_46_amoozesh.png

 

 

 

http://bmc.muq.ac.ir/uploads/nezam_parastari_92199.png