منوی اصلی
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 473
بازديدکنندگان امروز: 1176
کل بازديدکنندگان: 4619520
بازديدکنندگان آنلاين: 3
زمان بارگذاري صفحه: 0.7188 ثانيه
فرآیند رسیدگی به شکایات

- هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت در رابطه با نحوه ارائه خدمت کارکنان،  فرایندهای درمانی، تجهیزات و ... را با دفتر ارتباطات مردمی مطرح فرمایید یا در صندوق های انتقادات و پیشنهادات نصب شده در هر طبقه انداخته و نتیجه آن را از دفتر روابط عمومی مرکز، واقع در طبقه همکف، جویا شوید.


دفتر رسیدگی به شکایات در لابی اصلی بیمارستان و در طبقه همکف قرار دارد.

 

شماره تماس با دفتر رسیدگی به شکایات (خانم امیری: 36122824)

 

 

 

 

 

همایشها و سمینارها
پیوندها

 

http://bmc.muq.ac.ir/uploads/114_407_54_114_372_46_amoozesh.png

 

 

 

http://bmc.muq.ac.ir/uploads/nezam_parastari_92199.png